Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

När karnevalen kom till byn

Publicerad 2011-08-07 13:40:47 i Vardagshändelser,

Då har den årliga karnevalen i Venjan gått av stapeln. Bra att de lagt den lite tidigare i år. Tur med vädret hade vi också.

Karnevals tåget betår ju av vagnar där man driver med något som hänt under året. Både lokat o globalt.
I år har det varit mycket strippor och porrklubbar ;-)






Mosters vagn och min morbror Martin som drar den med sin grålle.




Sigfrid var med oss och kikade eftersom moster o Jonas var med i karnevalståget.



Sen avslutades tåget i parken och då blir det prisutdelning där och roliga saker för barnen.
Fiskdamm...och lotter.

Kollar om jag har pengar att köpa mig en lott.




Jadå, jag hade råd så jag köper några lotter.




Attans!! Ingen vinst!

Kommentarer

Postat av: Babydjungeln - Jeanette

Publicerad 2011-08-10 21:11:03

åh ser trevligt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela