Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

God jul!

Publicerad 2011-12-24 08:10:41 i Speciella händelser,

Önskar alla en god jul och hoppas alla barn i hela världen får en bra jul.

Hos mig har tomten varit väldigt aktiv.

I natt var han hit med paket och lade i min strumpa.


Trodde först att jag fått en Calzone




Det var ett litet pepparkakshus till granen. Så det var egentligen från mamma för hon köper en ny rolig grej till granen varje år till mig.




Åh, wow!! En lyftkran!




Och mitt i allt öppnande knackade det på dörren.....och gissa vem som kom in då?

Jo självaste tomten.



Fick en till julklapp och jag hade en till tomten också, han fick lite choklad så han orkar dela ut julklappar hela dagen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela