Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Furuvikstrippen

Publicerad 2011-07-20 21:48:17 i Speciella händelser,

Har ju alldeles glömt bort att visa lite bilder från min tur till Furuviksparken.

Frulle i bilen tidigt på morgonen.




Kusin Ludde kapade min vagn, han tyckte att min vagn var det roligaste på hela resan tror jag p.g.a ratten



Kollade in "kaneler"



Matade "kaneler"




Kastade boll men jag vann ingen smurf :-(



Pappas släkting....tror det är hans bror...de är rätt så lika ;-)




Vi hann även bada innan vi lämnade Furuvik.



Sen fick vi bo på hotell, vi bodde högst upp så fick lov att åka nissen (hissen) varje gång vi skulle ner och göra nått. De hade en liten lekpark för oss barn. Sandlåda, gunga och klätterställning med rutchskana.
Dagen efter fick jag och Ludde lov att följa med de vuxna på tråkigheter...IKEA....ja det var ju bara våra mammor som tyckte det var kul...våra pappor led lika mycket som vi.

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2011-07-31 11:08:10

hej viggo

ser ut som du o ludde har heft en toppenminisemester,men när ska ni komma hit då så vi kan gå på skansen igen,eller grönan eller junibacken ja du ser här finns massor med kul som du och ludde kan göra.kram från faster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela