Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Glad Midsommar!

Publicerad 2011-06-25 19:03:10 i Speciella händelser,

Hoppas ni haft en bra midsommar.

Igår gick jag ut och plockade blommor




En stor bukett blev det.



Sen gick jag hem och hade fredagsmys....chips och en film.
En riktigt bra film må jag säga.




Idag på midsommardagen åkte jag till Norrgårdssäl för att fira lite mera.
Tipspromenad först, sen fick jag lördagsgodis av tant Ester och sen dansade jag ringdans med mormor o Halvar.




Sen fick jag fika. Alla barn får gratis fika och så får man garanterat vinst om man gått tipspromenad. Himmlans bra att vara barn på midsommar i Norrgårdssäl med andra ord.




Sen for vi hem...
Gissa vem som var trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela