Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Min bror

Publicerad 2011-03-18 15:11:59 i Vardagshändelser,

Tiden går så fort att vi inte hunnit blogga som vi ska.
I lördags tog vi en bild när jag hade mys-stund med mitt lördagsgodis men vi får väl sätta in den nu istället.



På lördagar brukar jag få lite godis och se en film. Denna lördag var det Vi på Saltkråkan jag såg.
I morgon är det dax igen för lördagsgodis och det är redan säkrat då jag träffade morfar på affären och jag fick välja ut lösviktsgodis.

Sen tävlade jag ju på småfolk (semper) med en julbild på mig och Halvar.
Vi trodde ju att vi vann (att vi kom topp 3) men tydligen så kunde man rösta längre än vad tävlingen gällde så de tog bort hälften av våra röster så vi vann inte. Dåligt skött tävling då vi fick vänta på besked om vinnare i 2-3 veckor och när vi trodde vi vunnit så kändes det ganska snopet att vi inte vunnit.
Fast vi hade ju vunnit produkter från småfolk. Kanske det var bättre än en leksak...för det har jag ju ganska mycket av ändå liksom....



Så Halvar, här på bordet har vi våran vinst att dela på!



Jag har fått en "bror" idag så nu har jag inte tid att blogga...måste leka med den....


Kommentarer

Postat av: Sol Halvar

Publicerad 2011-04-05 12:09:59

Oj va länge sen ja läste din blogg !! Mamma säger att vi ska kanske komma och hälsa på er i helgen och undersöka vinsten. Då har jag bestämt att vi ska bada och leka med dina brummm brrruuumms =) Kram halvar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela