Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Hej Ugglor tjena Moss!

Publicerad 2011-05-04 19:37:21 i Vardagshändelser,

Idag var vi och handlade för mamma skulle köpa en film som släpptes idag....nämligen:



Det kollade hon på när hon var liten. Jag tyckte att vi kunde köpa fler filmer bl.a Små Einsteins men det var nej från mamma och hon sa att jag fick köpa om jag hade egna pengar.

När jag kom hem sa jag att -Det måste varit tjuvar och tagit pengar för mig.
Men mamma sa att pengarna jag sparar ligger ju i sparbössan.
Så då ville jag öppna den och köpa filmer.
Mamma säger att om jag sparar mera kan jag ju köpa dyra saker som t.ex Lego brandstation sen när jag blir 5 år.
Men vet ni vad jag svarade då?!
Nej Viggo köpa film, tomten köpa brandstation i julklapp till mig!

Smart va?! Nu fick mamma så hon teg :-)


Nu har jag snart blivit stora killen, använder nästan aldrig blöja. Visst är jag duktig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela