Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Oh my god!

Publicerad 2011-10-09 22:45:13 i Vardagshändelser,

Ja, nu var det länge sedan men jag har fullt upp med att installera mig....och leka.

Hade sådan otrolig tur med vädret när vi flyttat in. Jag och Halvar var ute och lekte i sensommar-värmen.
Se en sån stor bakgård jag fått att kunna fylla upp med leksaker.




Golven är nyslipade och nylackade.....så har man tråkigt i väntan på vinterns aktiviteter kan man smygstarta.
På med ett par stickade strumpor och "svisch" iväg över golven!



Vi trivs så bra här redan och jag är så glad och sprallig hela tiden....lite FÖR sprallig tycker mina päron för jag har hunnit skaffa två bulor i pannan och ett litet blåöga bara på den korta tid vi bott här.
Fast bula heter det inte enligt mig. Nu när jag fick min senaste bula efter att ha dykt med pannan ned i golvet från soffan så frågade de om jag hade ont någonstans.
-Ja svarade jag, jag har fått en kula i huvudet och en på foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela