Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Förbättringsarbete

Publicerad 2011-09-11 09:41:29 i Vardagshändelser,

I och med att vi håller på att flytta så är det mycket inredning på tapeten så att säga...eller "tanpeter" som jag säger.
Jag ville bidra lite jag med och låta min skaparådra löpa fritt.

Har nu "pimpat" min medicinväska.
Allt man behöver är en väska, en krita i valfri färg och ett konstnärligt handlag.



När den var klar och mamma såg den sa hon -Men vad har du gjort?!
Jag svarade då -Jag har målat fint Mamma!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2011-09-11 12:25:53

Tråkigt att mamma inte ser det på samma vis som du Viggo! Man måste ju få utveckla sin konstnärliga ådra! Puss från Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela