Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Karneval o jakten på guldet

Publicerad 2012-08-06 01:09:32 i Vardagshändelser,

I lördags var jag på karneval i Venjan som vanligt.
 
Min favorit i tåg var denna:
 
 
 
Sen ner på parken och fiska i fiskdammen.
Börjar lära mig nu....första året som jag klarar det själv.
 
Först får man betala en slant till damen om man skall få fiska i dammen
 
 
 
Börja fiska!
 
 
 
NAPP!!
 
 
 
Idag...eller nej igår blir det ju nu....gick vi ut i skogen på jakt efter skogens guld. Ja mina päron letade efter det men ifall de hade nöjt sig med att leta efter "simlpa" blåbär som jag hade de ju hittat nått.

Jaja, de var så snälla att de hjälpte mig plocka bär. Vi plockade blåbär, hallon och t.o.m smultron....kan avslöja att vi hittade ett riktigt smultronställe.
 
Hem och rensade bären och avnjöt dem med lite grädde på. Mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela