Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Kusin vitamin

Publicerad 2012-06-16 17:41:18 i Vardagshändelser,

Min kusin Jasmin har sovit över ett par nätter <3 och vi har lekt och lekt...eller för det mesta har vi hoppat studsmatta.

Jasmin har en mackapär som man kan spela spel på så jag kröp ner hos henne och vi spelade lite på kvällen.





Igår hade vi tur med vädret och vi var ute hela dagen. Halvar var här också över dagen så det var fullt på studsmattan och i sandlådan.

Efter maten blev det vattenkrig




Som tur var fick jag lite hjälp av moster, hihihi.




Idag var vi ner på stan och då såg jag nått som jag dreglat över länge i leksakskatalogen.
En vattenbana och den var skojig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela