Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Min blodiga midsommarafton

Publicerad 2012-06-23 14:27:11 i Vardagshändelser,

Haft en rätt så lugn midsommarafton i hemmets lugna vrå med mina päron.
 

Det var ju vackert väder för ovanlighetensskull så vi var ute på gården hela dan. Jag lekte med min vattenbana och sandlåda.
MEN vid sanlådan lurar det hemska faror, en stor stickig tall som det bor små hemska blodsugande vampyrflugor i.
 
Var ute och lekte med kepsen på mig och blev attackerad bara runt kanten av kepsen där de hade trsslat in sig i håret. De bet mig så bloden rann.
Så jag satte upp håret i tofsar så de inte skulle trivas där.
 
 
Blodigt värre!
 
 
 
Med tofsar kan man ju dekorera sig med bl.a en klädnypa
 
 
Idag ser jag ut så här
 
 
 
Mina päron hann tillslut fånga några av vampyrerna som bet mig och såg att det var knott. Alltså lite större knott och inte svidknott.
 

Kommentarer

Postat av: Lena S.

Publicerad 2012-06-23 20:36:58

Vilka otäcka monster som bitit dej! Hoppas det slutar klia. Men du är väldans söt i tofsar!! Puss från Mormor

Svar: Ingen fara mormor, det bästa var att det kliar inte.
Viggo Sigfridsson

Postat av: sol Elin

Publicerad 2012-06-25 09:52:57

Fy vilka bett, stackars dig. Men tur att de inte kliar iaf, jag har oxå fått några Bett o de kliar massor. Hoppas du slipper få flera hemska besök från vampyrerna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela