Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Hunnit med en hel del idag

Publicerad 2012-05-18 20:38:48 i Vardagshändelser,

Gick upp relativt tidigt idag och bakade. Väntade besök idag av mina kusiner Halvar o Sigfrid.
Chokladbollar hade jag premiärsmakning o bakning av. Jisses vad gott det var tyckte jag så det blir nog till att göra sådana flera gånger.
Och så blev det massor av mini-muffins.




Kusin-lunch!





När de åkt hem så tog jag min insektsfångar-burk och gick ut på jakt efter nått spännande.
Jag ville fånga en "Heting" (Geting) men vi såg ingen.
Men jag hittade nått annat.




Slemmige Sixten



Sen släppte vi tillbaka honom när vi tittat klart.
Åkte och köpte lite blommor och jord så i morgon blir det nog lite plantering.

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2012-06-03 10:29:13

hej viggo

faster gillar också chokladbollar,måste komma och smaka på dina i sommar,kram på dej!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela