Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nu är vintern här

Publicerad 2012-10-27 21:47:00 i Vardagshändelser,

Igår fick jag lov att ut och skotta snö åt päronen i min nya vintermössa. Den hade jag charmat åt mig på Karl Hedins.
 
 
 
Sen in och förbereda för min spökfest som gick av stapeln i dag.
Jag var "ben"
 
 
 
Bästa utklädda vuxen var Tildes morfar Pöpen.
 
 
Vi fikade på allt spökfika jag bakat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min Halloweentårta
 
 
 
Sen lekte vi och hade fiskdamm....
medan Bertil satt utanför och vaktade..
 
 
 
Nu på kvällen tog jag mig lite mera fika. De var bra goda dess Cake pops!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela