Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Senaste veckorna

Publicerad 2013-03-03 13:46:08 i Vardagshändelser,

Mamma har köpt lite häftiga bakmaskiner så vi bakar o har oss en hel del nu för tiden.
 
 
Hjälpt mamma med torsken...den behövde "kalla" sig lite tyckte jag.
 
 
 
Haft sportlov nu i veckan.
Jag och pappa tog bussen ner på Mora.
Gick över den där läskigt höga bron över vägen.
Jag blev stel av skräck.
 
 
Kollade lite målgångar o sånt....gick sedan o beställde en klipptid. Jag fick en tid redan nästa dag så det var bara till att hoppa på bussen igen.
Denna gång valde jag sverige-färger till mitt hår.
 
 
 
Fast jag hade sportlov så fick jag komma på gymnastik på Noretskolan med mitt dagis. 
Jag var förväntansfull och hade med mig gympakläder, vattenflaska och handduk.
 
 
 
Gjorde kullerbyttor så jag knappt fastnade på bild
 
 
 
Kröp
 
 
Gick balansgång, ålade, klättrade och hoppade.
 
 
Sen var det dusch...eftersom det var kallt ute så fick vi "badmössor" för att inte blöta ned håret.
 

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2013-03-04 09:01:51

hej viggo
du passar jättebra i kort hår och snyggt med gult och blått.puss och kram från faster i fjollträsk!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela