Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

En trevlig dag

Publicerad 2008-04-22 22:06:47 i Vardagshändelser,

En sån dag!
Först så vaknade jag och bla, bla bla...osv..
Sen for pappa en vända och när han kom hem så fick jag en leksak...från min önskelista. Den börja sina nu så jag måste nog önska mig lite mera grejer ;-)
image57

Sen tog pappa ut mig på promenad i barnvagnen så jag fick sova lite. Sen kom gammelmormor och mammas moster och mammas kusin Elin på besök. Jag fick fina kläder av gammelmormor och mamma fick en orkidé.
Hela tiden de var här fick jag sitta i deras knän och vara universums medelpunkt. Precis som det skall vara!
När de åkte så packade päronen in mig i bilen och vi for ner till centrum för att strosa i affärer.
Som vanligt köpte de bara grejer till mig. Jag fick en sparbössa, en tygbok och lite kläder.
Tygboken var en kossa och man kan spela in med den och lyssna på inspelningen. Men jag tror mamma och pappa gillade den mer än jag, töntiga som de är!
Sen åkte vi hem, fick mera mat, ett bad och sen sängen. God natt!

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2008-04-24 17:53:27

Hej du lille vän, tack för titten i tisdags. Tänk vad stor du blivit! hoppas vi ses snart igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela