Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Tiden går och går

Publicerad 2008-08-13 12:08:37 i Vardagshändelser,

Nu har jag hunnit bli 7 månader. Äter o skiter som en häst, har även börjat röra mig mera. Mamma säger att när man håller koll på mig är jag lika snabb som en snigel och när man vänder ryggen mot mig är jag snabb som en vessla.
När jag rullar och ålar mig når jag ganska långt nu.
Gåstolen har jag blivit lite duktigare på att manövrera, förr gick den bara bakåt...nu går den åt sidorna också :-)
Med gåstolen kan man nå lite högre grejer, idag upptäckte jag dvd-spelarna o x-boxen...mycket spännande....nästan lika spännande som gardinen vid dörren till uteplatsen.



Rivit ned nästan hela högen med tidningar o sånt. Hittade H&M-katalogen, mycket intressant.


Nu är jag klar med den så då tar vi ellos istället.



Jag liksom alla andra bebisar är duktiga på att nå saker så pappa har gett mig ett indian-namn.
Mitt indian-namn är Långa fingret.

Nu måste mamma sluta blogga, jag vill ha en ny blöja och sen lite lunch!

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2008-08-14 16:13:20

bra ätt du kommer igång med tekniken ta datorn nu farmor behöver din hjälp kram gullet

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2008-08-14 17:41:52

Hejsan långa fingret ! du är duktig på att göra bus ser jag.. haha

ha det så kul och håll morsan å farsan sysselsatta.. Kram

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2008-08-18 21:59:01

Hej Viggo ! jag kommer och hälsar på dig på onsdag om du är hemma.. Ska till tandläkaren vid 13. ha det så bra nu ska jag/vi gå och försöka sova lite.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela