Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Hänt förra veckan och lite om idag

Publicerad 2008-06-04 11:36:48 i Vardagshändelser,

Förra veckan var farmor här och vi grillade. Det var härligt att sitta ute på kvällen...och lyssna på vad de pratade om. Fast när de inte pratade med mig så såg jag till att det var jag som hördes mest....som vanligt.



Sen på slutet av veckan fick jag besök av mormor, hon hade med sig kläder och så hade hon stickat en "blåbärsmössa" åt mig. Bild på den kommer senare, orkar inte posera med den nu...


Min gulliga tunga




Idag skulle vi till BVC på morgonen. Medans jag låg och sov passade mamma på att duscha (Moster Madde passade mig under tiden). Jag som brukar vara så bråkig på mornarna annars...(ammar och pratar hela tiden) passade på att ta en rejäl sovmorgon. När det var 45 minuter kvar innan vi skulle vara där fick mamma lov att försöka väcka mig...

Men det var svårt......tillslut vart jag tvungen att gå upp så jag hann få lite tutte innan.

Väl där så visade det sig att jag har vuxit hela 3 centimeter på en månad och gått upp 800g.
Nu skall jag vila och tutta lite för jag och mamma skall på föräldragruppen och lära oss om tandvård för bebisar på em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela