Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Igår på kvällen...

Publicerad 2008-06-28 11:44:42 i Speciella händelser,

Igår på kvällen, strax före kl 20.00 hände det. Jag, Viggo rullade medvetet runt när jag låg på golvet. Ett helt varv!
Mamma ropade hurra och tjoade tills hon insåg att nu är det slut på hennes sköna frukostar framför datorn. Då brukar jag ligga och vädra rumpan på golvet. Nu kommer jag nog inte att ligga stilla där längre *Mohahaha*

Sen fick jag prova en ny "maträtt". Mamma kokade havregrynsgröt åt mig och så fick jag päron på. Det var så gott att jag blev heligt förbannad över att jag bara fick en liten portion. Men sen fick jag tutte och sen sov jag hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela