Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Midsommarbilder

Publicerad 2008-06-23 01:38:40 i Speciella händelser,

Firade min första midsommarafton uppe i Spjutsäl med mammas familj och släkt.
Fast jag trodde att det var någon slags fest för mig ;-) Hehehe...

Blev filmad och daltad med som värsta kändisen hela dan ju...


Till o med blöjbytet var något att samlas runt :-)
Tur att det inte var senare på kvällen...då hade jag haft något riktigt spektakulärt att visa  *Mohaha*


Min gammelmorfar och gammelmormor


Jag och Gammelmorfar byter kepor med varandra.


Nja...jag tror den är liiite för stor på mig och min är för liiiten för dig.


Efter maten däckade jag i Ingers knä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela