Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Tränar

Publicerad 2008-06-11 20:15:29 i Vardagshändelser,

Tränar kroppen ofta, kan inte vända mig själv ännu. Har lyckats i sängen en gång för en månad sen men sen har jag "vägrat" göra om det . Nu har jag börjat träna det så smått.
Oftast hamnar jag så här efter lite lek :-)


Imorse försökte jag nå Pokemon men det var för långt mellan.



Så äntligen har jag kunnat inviga min gåstol. Efter många turer till affären leksakshuset kunde jag få en komplett gåstol. (Trots att päronen kånkat mig och gåstolen fram o tillbaka till affären 2 gånger fick de inge plåster på såren, dålig kundservice!)



Är lite för kort ännu och mamma måste skaffa mockasiner till mig då golven är så hala och jag inte får fäste.
Men jag är nöjd med att leka med grejerna på bordet än så länge. De är jätteroliga.

Kommentarer

Postat av: Madda

Publicerad 2008-06-11 22:52:23

Vad kul att du äntligen fått din gåstol !

Du kan väl demonstrera den lite på lördag då moter madda kommer på besök...

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela