Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Gratis är...kul?

Publicerad 2008-03-25 23:47:55 i Vardagshändelser,

Behöver man verkligen dyra leksaker undrar mamma?
Nej, tydligen går det lika bra med en servett.
image33

Det är kul att studera kycklingar! Mamma upptäckte mitt intresse när vi var i föräldragruppen på öppna förskolan. Hon höll servetten framför mig och jag tyckte det var så kul att försöka plocka dessa.
Sen fick servetten följa med hem..så min leksak var ju typ gratis :-)

Det var även 2 babytjejer där som jag spanade in. Oj, vad det var kul att se andra i samma storlek.

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2008-03-27 21:59:56

Barn behöver inte dyra leksaker att leka med bara många olika saker - som en ynka liten servett =)
Det fick jag lära mig på BF när jag gick i skolan.
Tänk sen när du ska börja skolan... du har ett tag kvar visserligen. hehe
Ha det så bra, kanske kommer förbi o hälsar på sen när jag frisknat till! Puss o Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela