Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Litet sammandrag

Publicerad 2008-03-05 14:52:11 i Vardagshändelser,

På BVC visade det sig att jag nu väger 4 760 g så då hade jag gått upp 460g på 2 veckor. Längden var det lite värre med, jag vägrade sträcka på foten så de kunde inte få en riktig längd på mig.
Igår fick jag besök av Nova och vi satt och umgicks i soffan
 
image13



Igår var vi även på föräldragrupp så mina föräldrar kunde prata om hur det är att vara föräldrar....hade jag kunnat prata skulle jag sagt att de skulle vara tacksamma för de har fått en fantastisk bebis som jag.
Idag var vi på lite shopping för mamma tycker att jag behöver större kläder. Byxorna jag hade igår börjar bli lite korta.
Farmor kom förbi med en bok, Boken om Viggo. Det var 4 böcker i 1 om en pojke som heter Viggo precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela