Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Påsken

Publicerad 2008-03-24 13:00:00 i Vardagshändelser,

Påsk har avlöpt bra! Jag har gjort debut i sociala sammanhang. Jag närvarade vid en påskmiddag på långfredagen hos farmor. Jag satt mycket hos mina fastrar. Här sitter jag hos Linda och Farbror Erik sitter i bakgrunden.
image28

Tyckte att det var mycket spännande att var på middag och höra på alla röster och kolla på allt (löst) folk..haha..
Blev trött och sov länge i faster Ingelas knä innan jag gick hem.

Dagen efter for vi till Venjan. Först stannade vi till hos min gammelmormor o gammelmorfar, där fick jag en present. Lite mera sängkläder till spjälsängen.
image29

Sen var vi hem till mormor o morfar men då hann inte päronen med att ta några bilder.
När vi kom hem igen var jag trött och somnade fort för en gång skull.

På påskdagen blev min mamma och pappa mäkta förvånade. Låg och tränade i gymmet, blev lite trött och SOMNADE PÅ EGEN HAND!
image30

Visst är jag söt när jag sover :-)
image31


På annandag påsk somnade jag i pappas famn och han lade mig i sängen. Då blev de förvånade igen för jag vaknade inte direkt han släppte mig utan jag sov i ca 1 timme.
image32

Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2008-03-24 20:40:24

Kul att viggo träffade gammelmormor o gammelmorfar, jag och elin har varit hos dom idag. Kram på er!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela