Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Utveckling

Publicerad 2008-03-02 22:56:34 i Vardagshändelser,

Fredag och lördag har jag varit dryg, varje gång mamma varit borta från mig har jag blivit hysterisk. Så mamma har burit mig två dagar i sträck för att hålla mig nöjd. Men hon säger att jag har ett "utvecklingssprång" nu. Ett av dem inträffar vid 8 veckor, så jag håller schemat :-) 
Har börjat intressera mig mera för färgglada leksaker under den senaste veckan.
Har inte kissat på någon katt på sista tiden. Har bajsat som en galning men jag har ju ätit som en galning nu under dessa utvecklingsdagar.
Idag har jag börjat återgå till att vara en "vanlig" bebis igen och har t.o.m suttit i babysittern 10 minuter utan att grina.
I morgon skall jag på BVC och skall se om jag vuxit något och det säger päronen att jag måste ha gjort för de tycker jag börjar bli knubbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela