Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Pruttar

Publicerad 2008-05-06 23:52:34 i Vardagshändelser,

Hela tiden pruttar jag..trall la la...

Först oroade jag mamma med att inte bajsa på en hel vecka, ju längre tiden gick ju mera började mina fisar lukta mera illa. När jag sedan väl bajsade luktade det satan, det var pappa som upptäckte att jag hade "levererat" och han ropade genast på mamma. Hade inte mamma varit hemma hade han ring farmor och bett henne komma hit och bytt blöja på mig. Han är så känslig :-) Dagen efter for vi till affären och när mamma lyfter ur mig ur bilstolen känner hon en viss lukt, som tur är så har de skötrum på nedervåningen och där märker hon att jag har levererat lite mera..hihihi..

Igår lärde jag mig att göra pruttljud med munnen, det är så roligt så jag skrattar åt mig själv när jag gör dem.
Mamma och pappa tycker att jag är SÅÅÅÅ SÖÖÖT när jag gör dem så nu funderar de på att köpa en videokamera för att föreviga mina förehavanden.

Kommentarer

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2008-05-08 11:17:35

Ja du är duktig du som kan prutta så... Prutta mera så ska du få lite godis sen när du får äta det..

Kram från moster

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2008-05-08 11:18:00

Ja du är duktig du som kan prutta så... Prutta mera så ska du få lite godis sen när du får äta det..

Kram från moster

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2008-05-08 11:18:21

oj nu råkade det bli 2ggr..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela