Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

ÖNSKELISTA!!!

Publicerad 2008-11-08 20:50:22 i Önskningar!,

Kanske dax att lägga ut en önskelista så ni vet vad jag vill ha i julklapp och i födelsedagspresent.



1. Leksaker såklart! Som ni ser på bilden så har jag bara mammas gamla babyskallra från 70-talet och en flugsmälla att leka med. Blir ju lite tråkigt i längden.

2. Badleksaker. Jag ÄLSKAR ju att bada och leka.

3.  En bebispulka

4. Tallrikar, bestick och pipmuggar. Nu skall jag ju snart börja äta själv så jag vill gärna ha sådant.

5. Kläder...storlek 86 skall jag till att börja använda till jul/1 års dagen.

Detta är vad jag kommer på att jag vill ha nu men jag uppdaterar givetvis listan om jag kommer på något mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela