Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Dadadadadadadadadada...BATMAN!!!

Publicerad 2009-04-13 21:36:04 i Vardagshändelser,

Haft en "lugn" dag idag. Bara varit hemma. Det var så tråkigt väder, men på eftermiddagen blev det lite uppehåll så jag kunde gå ut en sväng.

På kvällen fick jag bada och sätta på mig min snygga batman-pyjamas.



Snygg va?!!

Batman hjälper till att sortera posten.



Och batman poserar som en liten playboy



Observera leksakerna i bakgrunden som jag har fullt sjå att dra fram så att mina päron har något att göra när jag lagt mig...om de inte hade städningen så hade de ju haft så tråkigt ;-)

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-04-14 19:51:34

Vad tuff du ser ut, Viggo! Och vad omtänksamt av dej att tänka på din mamma och pappa!

Pussar från mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela