Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Det går bra!

Publicerad 2009-04-03 22:08:24 i Vardagshändelser,

Pappa sköter sig exemplariskt, han lyder minsta lilla vink från mig!

Som alla märkt har det ju varit toppenväder de senaste dagarna, man har kunnat vara ute länge....så pappa och jag har varit ute hela dagarna nästan.
Jag har massa "sandlåde-grejer" i förrådet som jag har och leker med i snön och i gruset i väntan på att sandlådan skall tina fram. Det finns så mycket roligt ute så jag vill bara vara ute hela tiden. Det är grus och isbitar att leka med. Andra barn som leker och cyklar. Vattenbrunnar med galler på som man kan titta ned i......ja det finns massor med spännande saker därute.




Oj, vad är det här....?




Vassego pappa!

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-04-08 11:30:03

hej sötnos

va fin du var i jackan du fick av mej,faster vet allt vad som klär en skönhet...puss o kram från snyggfaster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela