Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Går lite långt mellan varven mellan inläggen.

Publicerad 2009-04-22 21:57:14 i Vardagshändelser,

Men morsan har ju börjat jobba så det är hennes fel.

I helgen var vi till Borlänge o shoppade. Päronen slog på stort. Ny matstol och barnvagn, 2 traktorer, en liten pool till sommaren och så slutligen lite kläder så klart.

Gillar min nya stol och pappa sa att jag skulle göra tummen upp.
Men det är ju ett problem dårå...vilket finger är tummen?!!



O här är en träskrinda som pappa hade monterat ihop medans jag sov så jag blev glatt överraskad på morgonen.
Den skickade farmor med pengar att köpa för hon sa att då kunde jag ta med mig all min packning i den när jag skall vara hos henne..

Jag "kollar" in däcken! Klart godkända!



Fick även kritor och en stor rulle ritpapper så jag skulle få utlopp för min kreativa ådra.


Och fastän jag fick så mycket så var detta det roligaste att leka med tyckte jag.....





Måndagens bus:



Men päronen hade ju tömt den så jag kammade noll. Attans!

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-04-23 16:39:35

hej viggo

nästa helg kommer jag till mora och hälsar på dej.du kan väl rita nån fin teckning som jag kan ta med mej hem sen.kram från snyggfaster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela