Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Så var det lördag igen!

Publicerad 2009-04-25 21:55:16 i Vardagshändelser,

Vi brukar ta oss en tur på lördagarna om det finns något kul evenemang.
Idag var det Orsa marknad och barnprylsförsäljning på skeer....fast mina päron tyckte det var tråkiga saker. Jag gillade att titta på karusellerna iallafall.
Vi var in på leksaksaffären i Orsa....såg en "liten" grej jag ville ha. Men tyvärr fick jag inte den :-(




Sen på em kom moster Madde o Halvar, då var vi till loppis på Aspvägen så moster kunde köpa på sig lite skrot ;-)
Sen kom det mera främmande...Rickard, Ramona o Nova.

Vi var och lekte i sanden.



Så hade ju mina päron köpt ett lektält som såg ut som en borg som vi lekte i. Det var jättekul!



Vi var så till oss och spralliga så vi välte tältet.



Och hela tiden medans vi lekte så var det en allvarlig liten gubbe som stirrade på oss....
Halvar tror ni kanske då jag avslöjat att han varit här idag..men nej.
Utan Jr Fredrik Reinfeldt tror jag att det var ;-)



Hihihihi....

Kommentarer

Postat av: Sol Madda

Publicerad 2009-04-26 14:06:15

Haha ja halvar är nog en blivande moderat ! haha

men dom är ju lika som blåbär , fast det skiljer sig några år eller fler...

=)

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-04-26 21:44:14

Slående likt var det iallafall! Hoppas bara att det bara är till utseendet.

Postat av: Sol Marit

Publicerad 2009-04-27 12:18:31

Stackars lille Halvar o bli jämförd med den där gubben då var ju mannes förslag bättre när han sa att han var lik morfar =)

Postat av: Sol Madda

Publicerad 2009-05-01 10:04:14

Ja vi var ner och kollade på raketerna och köpte oss varsin korv sen åkte vi hem. Dom skulle tydligen ha en föreställning i dag med på ordenshuset men jag har då inte tid att gå på de inte. Här skall de städas eller nått.. haha



Ja det står ju inte på försen halvar börjar krypa nu för nu när han ligger på magen så försöker han ju krypa iväg men magen håller fast han. haha



Trevlig helg !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela