Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Badat

Publicerad 2009-08-11 21:59:55 i Vardagshändelser,

Det var ju ett par varma dagar förra veckan så att man hann bada. Har massor med fina badkläder som jag inte hunnit använda i sommar.

Hajbrallorna kommer jag nog inte i nästa sommar så det var tur jag använda dem 1 gång iallafall  :-)




Leker "utvikningspojke" på en kanot.




Andra dagen som jag badade åkte jag o Halvar "båt"



Moster filmade oss med mobilen så det är lite taskig kvalitet.

Halvar har upptäckt ett roligt ljud....vilken lättroad bebis ;-)

Kommentarer

Postat av: Halvar

Publicerad 2009-08-11 22:35:39

Ja det här måste vi göra om viggo ! men lite varmare väder ska det nog vara.

Blir nog jättekul nästa sommar !

Stackars mormor ;) oj vad hon ska ha fullt upp med oss då.

Kram Halvar

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-08-12 09:56:36

Vilka fina badpojkar det finns! Ja nästa år lär ni inte sitta kvar så länge!

Pussar från mormor

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-08-12 11:01:03

hej viggo

mormor får ligga i och träna i vinter så hon hinner med att jaga er nästa sommar...själv skulle jag nog sätta på er en löplina hahaha...kram viggo från snygg faster...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela