Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Dagis

Publicerad 2009-08-18 22:43:29 i Vardagshändelser,

Idag var jag och päronen på informationsmöte på dagis.
Mycket trevligt ställe det där verkar det som. Det finns massor av leksaker. Hittade en traktor med släp direkt och den lät precis som den mormor har hemma. Så medans dagisfröknarna pratade så ackompanjerade jag dem med diverse läten från traktorn. Hehehe.
Drog fram allt ur hyllorna och åkte rutschkana. När det var dags att gå kramade jag om en av mina fröknar och ville stanna längre men det fick jag inte :-(
Imorgon skall jag på dagis i en ynka liten timme bara....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-19 17:06:25

Men vad spännande! Nu har du kommit in i en ny fas i livet! Undrar om mamma klarar sig själv nu?

Pussar mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela