Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Jag mötte Lassie...eller?

Publicerad 2009-08-31 20:49:54 i Vardagshändelser,

Nej det var ju Liza.
Moster har ju skaffat sig en hundvalp.



Den var jätterolig att leka med fast ibland bet den mig i byxbenen ibland när hon blev riktigt uppspelt. Men vi lekte och sprang hit o dit. Sen blev vi sååå trötta bägge två.
Fast mest Liza för hon däckade, hehe.



När de gick hem så gick jag o lade mig utan knot för jag var ganska trött. Hade sovit middag på dagis för första gången så det blev inte så lång stund.



Kommentarer

Postat av: Madda

Publicerad 2009-09-01 06:24:37

Ja lilla Liza har sovit hela natten och inte velat gått ut en enda gång. hon var nog en bra trött och väldigt lycklig hund igår måste jag säga..

Så detta gör vi nog om igen snart ska du se ;)



Nu ska vi gå och lägga oss igen och sova en liten stund till efter morgon pinken...



Kram från Oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela