Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Morafestivalen

Publicerad 2009-08-01 17:41:55 i Vardagshändelser,

Jag, Nova, våra päron o farmor har varit och festivalat lite. Det blev karusell för hela slanten. Ja det blev dyrt för farmor för jag hade ju en favorit. Traktorn! Den ville jag åka om och om igen.





Jag fick åka tillsammans med Nova först gången. Sen fick jag åka själv eftersom det gick så bra för mig och jag skötte mig exemplariskt.
En av åkturerna satte de mig i en bil framför traktorn. Det gillade jag inte, hade ju fullt upp med att kolla var traktorn var.

Träffade på Martina vid karusellerna och jag tog henne i handen och guidade henne lite på området ;-)





Det blir kanske inte några bilder i bloggen på ett tag då vi är utan kamera...idag lånade vi farmors. När vi var hos faster och skulle åka hem så packade pappa ned kameran i mammas handväska...trodde han. Han lade den i fasters.
Jaja, mamma har ju bara haft samma handväska i 2 år så det var ju inte hans fel! *ironisk*
Fast mamma har sett detta som en ursäkt att kanske köpa en ny kamera så det kanske kommer in bilder snart ändå :-)

Kommentarer

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-08-02 12:07:43

hej viggo

eftersom du inte kan knäppa kort kan faster knäppa en himla många kort med morsans kamera,så kan du blogga med dom sen då hahahahaha...kram på dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela