Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Regnväder = Köpväder

Publicerad 2009-08-26 23:30:50 i Vardagshändelser,

Är väldigt bra med lite regn ibland för då kanske päronen har tråkigt...och jag med :-) så då kan det bli en tur till affären. Idag stod jag och tittade ut genom fönstret och ville gå ut. Mamma tyckte att vi kunde åka till affären istället så kunde vi kanske köpa nått kul till mig. Jag var så duktig i affären!
Kolla vad jag fick!
Ett garage från Fisher Price



Sen var jag faktiskt snäll och lekte lääänge med det så mamma kunde laga oss lite mat.

Mamma undrar vad Fisher Price egentligen försöker lära oss barn...att man snackar i mobilen när man kör...

Kommentarer

Postat av: Madda

Publicerad 2009-08-27 22:06:26

Bara så du vet så kommer jag och hälsar på dig i morgon efter att jag har varit hos bvc tanten! och då vill jag leka med dina leksaker som tröst....

Ps jag har mormor med mig åxå..



Kram halvar

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-08-28 22:43:51

Ojdå det var ju inte så bra! Man ska ju inte alls prata i mobil när man kör. Kom ihåg det tills du ska börja på körskolan. Du får leka polis o ge fisher rice gubben böter. hehe.



Kram Sol Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela