Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Sunday bloody sunday

Publicerad 2009-08-23 12:58:31 i Vardagshändelser,

Tokiga pappa har klistrat full mig med klistermärken




Det är jag som är Freddie Kruger.



Pokis tycker det är kul.

Idag har jag varit på promenad och då gick vi förbi dagis. Blev jättearg när det var stängt och jag tyckte mamma var dum när hon sa att det var söndag och jag var ledig. Fy för helger o söndagar!



I morgon är då det måndag! Vad skönt att få gå på dagis igen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-23 13:14:17

Ja det är väl kul att vara på dagis Viggo istället för att öra ajabaja hemma =) Jasmin tycker oxå om dagis hon vill att mamma ska jobba hela veckorna hon blir så sur på helgen då hon ska vara hemma....



Pussar o kramar till lille prinsen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela