Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

29 December

Publicerad 2009-12-29 21:57:50 i Vardagshändelser,

Igår var kusin Jasmin hos mig. Vi lekte och vi myste.



Och så bråkade vi lite oxå :-) Det  blir ju så när vi absolut måste ha samma leksaker hela tiden ;-)

Idag var Nova och hälsade på mig. Hon ville så klart prova mina trummor.



Hon är ordentlig som har hörselskydd på sig ifall hon spelar för högt :-)

Sen röjde vi rejält, Nova var ett strå vassare  än mig på att dra fram grejer och studsa runt som en tyfon. Mamma kom på nu ikväll att vi kunde väl kanske döpa om Nova till Gudrun...efter stormen ;-D
Hon får bli Gudrun 1 o jag får vara Gudrun 2.


Grattis kusin Halvar som fyller år för första gången i sitt liv idag!
Lägger in en bild på Halvar o Moster...Halvar ser så kul ut på den :-)

Kommentarer

Postat av: Sol Madda

Publicerad 2009-12-29 22:41:59

Ja inte gör de nå inte bilden duger å halvar ser riktigt full i fan ut på bilden med..... Halvar har då haft en bra dag ! öppnat paket, ja nu ljuger jag han hadde faktiskt hjälp av jasmin.. Utan hennes hjälp hadde det inte gått så bra.. kanske hadde han setat ännu å öppnat.. Han har ätit massa gott i dag så nu sover han gott ! Vi får väl se när våra vägar korsas igen... Om ja inte jobbar eller så, så kommer vi och grattar viggo sen när det är hans dag !

Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela