Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

En pepparkaksbagare här bor i staden

Publicerad 2009-12-19 23:47:24 i Vardagshändelser,

Han bakar kakor mest hela dagen...eller ja en liten pepparkasdeg har jag ju gjort idag.

 

De suddiga bilderna bjuder jag på :-) Mamma upptäckte när hon väl skulle ta kort att kmeran inte såg ut som den borde...den var insmetade med matrester och "någon" ...eh..jag...hade smetat in linsen med lite mat. Åter till baket, det var en tråkig deg som skulle vila i minst 1 dygn så det blir inge bak förrän i morgon.



Nu har morsan torkat linsen o jag började städa undan efter baket.
Förhoppningsvis blir det kanske några pepparkakor bakade i morgon...om inte jag ätit upp degen...den var så god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela