Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Min dag i bilder.

Publicerad 2009-02-05 21:35:55 i Vardagshändelser,

Vilken morsa jag har alltså! Hon tröttnade på att ta upp saker som jag kastar ned på golvet. Jag tycker det är roligt att kasta ned saker och jag trodde ju att hon tyckte det var roligt att ta upp dem?!
Så vad gör hon då?! Tejpar fast min "leksak" i bordet.




Idag fick jag träna på att äta själv.
Lite svårt att veta vad som är bäst....sked...lite krånlig att hålla i...eller äta med fingrarna...lite kladdigt.



Äh vad tusan...det här går fortare.



Sen tyckte mamma att jag var sååå lortig så jag fick ett bad men det har ju inte jag något emot direkt.
Passade på att leka Nakna Polisen fast med "slängkappa" på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela