Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Vad jag gjort under veckan typ...

Publicerad 2009-02-22 11:29:57 i Vardagshändelser,

När mamma ville vara ifred en stund blev jag ju lite sur och tog en låda med kalas-saker. Visserligen var det min låda men mamma tyckte att jag kunde vänta med den tills nått festligt tillfälle.
Så jag rev upp den och tog fram serpentinerna. Det blev ett festligt tillfälle...katterna samlades runt mig för de vill oxå leka...oj vad jag skrattade åt dem..




Har ju hjälpt mina päron att montera möbler. Igår skruvade vi ihop garderoben.




Jodå, lådan glider fint!



Mamma har varit ut i förrådet och hämtat in lite av sina kläder hon hade som barn och tvingat på mig. Bland annat denna dress.
Ooooo, du härliga 70-tal.....




En liten efterlysning.
I tordags var jag och lekte med mina kompisar och han vi var hemma hos hade ett jätteroligt tåg som jag oxå vill ha nu. Men det finns inte kvar på affären så jag undrar om ni kära bloggläsare vill hålla ögonen öppna åt mig efter det.
Mamma har listat ut att det heter Fisher Price Peek-A-Block Press & Go Train.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela