Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Ville bara uppmärksamma er på att det är...

Publicerad 2009-02-16 15:32:26 i Vardagshändelser,

...VIGGO idag, alltså jag har namnsdag inofficiellt enligt dagensnamnsdag.nu

Presenter kan lämnas när som helst ;-)
Har fått 2 fina presenter av mamma o pappa idag men de har inte monterat dem ännu.



Men det köpte ett simpelt skrivbord till sig själva och det monterade de snabbt. Men jag hjälpte ju till, det var därför det gick så fort....och så blev det ju riktigt gjort o stabilt eftersom jag gjorde fortlöpande kontroller under arbetets gång.



Vad skulle de göra utan mig?!!

Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2009-02-16 18:43:44

Grattis din namnsdagen idag!! Många kramar från Sol Jenny & Jörgen

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-02-17 09:37:20

Grattis får man säga..

Inte visste jag att du var så händig, du får gärna komma hit o hjälpa mig att tapetsera o sätta upp en hylla. =)

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-02-17 09:56:53

Grattis till dej Viggo! Mormor har inte den kalendern så jag har missat att du hade namnsdag.

Mamma & Pappa måste inse att du är oumbärlig!

Kramar från Mormor

Postat av: Marit

Publicerad 2009-02-17 20:58:11

Det är då ordning på dig Viggo utan dig hemma hade mamma o pappa suttit i soffan som soffpotatisar =) Grattis i efterskott på din namnsdag =) Pussar o kramar från moster och busiga kusinen Jasmin

Postat av: snygg faster

Publicerad 2009-02-18 19:10:28

hej viggo,missade din namsdag så grattis i efterskott...du kom ju aldrig på bussen när päronen skulle skicka iväg dej,ångrade dom sej.kram på dej från snyggfaster....

Postat av: Moster madda

Publicerad 2009-03-02 04:07:56

Hej viggo ! Jag och jonas fick barnvakt till halvar så vi kunde fiska ! Men fick vi någon fisk då? Nej inte ett napp , men vi fick då grillad korv ! Altid något ! hihi

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela