Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Den nakna polisen

Publicerad 2009-01-01 13:20:17 i Vardagshändelser,

Nu är jul och nyår slut....och jag har firat hejvilt.
Firade julafton 3 dagar i rad och så avslutades det med en annandagsmiddag så jag började tro att det skulle vara familjesammankomster varje dag.

Dagen före julafton var jag till Mormor och åt mat och öppnade massa julklappar. Ja rättare sagt mamma öppnade mina. Jag snodde ett rött krulligt paketsnöre och det var jag nöjd med ganska länge.

Min outfit dagen till ära!



Julaftonen firade vi hemma med farmor och Nisse.
Och med sig hade de stora julklappshögen som det mesta var till mig. Fattas bara annat!!



På juldagen var vi hemma hos farmor och åt och så blev det mera julklappar.
När vi gick hem till farmor så fick jag inviga en av mina julklappar...en bebispulka som jag fått av Nisse.


Bobby car polis fick jag av farmor med ljud o ljusratt. Släpet av mamma o pappa...så jag kan köra banditer och skurkar.




Idag på fm var jag den nakna polisen, hihihi.


Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2009-01-02 18:34:33

Vad såå sött du var!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela