Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

I fredags

Publicerad 2009-01-11 12:39:15 i Vardagshändelser,

då var jag till Venjan och hämtade kusinen Halvar och så åkte vi till gammelmormor och överraskade henne på 75-årsdagen.
Sen åkte vi hem till våran mormor och då hade vi blivit så trötta att vi somnade. Vi var så slut så vi däckade på golvet. :-)



Eller rättare sagt jag sov iallafall. Halvar gjorde som de flesta babisar gör när man lägger ifrån sig dem. Vaknar och skriker tills man får lite närhet :-)


Det var ju första gången jag såg Halvar och en sån liten bebis överhuvudtaget....jag funderar ännu vad på vad Halvar kan var för nått. En docka? En skrikmaskin?



Nu var han tyst iallafall.

Kommentarer

Postat av: Moster Madda

Publicerad 2009-01-11 14:54:11

Ja du viggo visst var det kul att spana in lill kusinen? Tänk att en så liten en kan låta så mycket? haha

Men en kul dag fick vi då !

Det får vi göra om snart igen !

Kram från oss i venjan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela