Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Min födelsedag

Publicerad 2009-01-07 15:47:35 i Speciella händelser,



Ja, min allra första födelsedag har nu gått av stapeln. Mycket presenter blev det. Mamma och pappa har fått lov att rensa bland mina andra leksaker så jag skulle få plats med de nya :-)

Började direkt på morgonen, självklart skulle jag ha en present direkt.
En krokodil.




Senare på dagen kom mormor med stora högen med presenter...ja ja ett par var från päronen.
Åhhh, ett snöre!!




Så här glad är man på födelsedagen!




Första sittningen :-) Jag med mina största "fans" Mormor och Farmor.




Nja, tårta var inge gott.



Andra sittningen.
Faster Linda och Erik är här.



Sen var det en kille som var trött och sov hela natten.

Så tack för alla gratulationer och presenter.

/Solstrålen Viggo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela