Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Taxen

Publicerad 2009-01-19 13:30:40 i Vardagshändelser,

Förra veckan var jag på kalas hemma hos Selma. Medans hon öppnade presenter hon fick av de andra barnen så låg jag och sov . Sen när jag vaknade jag och fick komma in och genast såg jag en av hennes presenter hon fått, en trätax från Brio. Jag blev jättekär i den....så dagen efter så fick jag en alldels egen tax.
Fast jag har inte döpt den ännu, mamma tycker den skall heta Tina för hon hade en tygtax som hette tina när hon var barn.




Det är någon mer som är intresserad av min tax. Pokemon brukar sitta och kasta lystna blickar efter den.




Och här har han lagt sina lortiga tassar på på MIN tax.

Kommentarer

Postat av: snygg faster

Publicerad 2009-01-21 20:38:36

hej viggo

om du tycker att pokemon blir för jobbig me och sno dina leksaker kan du sätta honom på tåget till stockholm ,så får han bo hos faster för hon är väldans kär i honom.kram från snyggfaster.ps hälsa stygg faster när du träffar henne.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela