Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Attans koskit!

Publicerad 2009-07-18 23:11:35 i Vardagshändelser,

De där fina skorna var ju såklart slut. Men det var en snäll butik som skickade paraplyet fraktfritt...annars hade det ju blivit ett onödigt dyrt paraply ;-)
Men jag fick ett par gummistövlar istället av mina päron. De är roliga för jag kan ju ta på mig dem själv.




Nu har ju päronen semester så det blir en del tid i husvagnen. Här sitter jag och käkar frukostmacka med min bebis, Nisse heter han.




Här är en nästa dags frukostbild....är det någon som vill ha en "smör-puss"?



Håller på att få några riktigt stora kindtänder så jag är lite smågrinig och så har jag varit på vaccinering och fått lite biverkningar som utslag som kliar ibland.
Men det finns väl inget som 1 liter jordgubbar kan bota en liten stund. Hihihi..


OBS!
Det är inte utslag på bilden utan det är efter jag molat lite jordgubbar.

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-07-19 08:46:33

Vilka coola stövlar du fick. Vart nästan lite avis, hehe. kanske får låna dem av dig någon gång? :P Hoppas du o dina föräldrar har det mysigt i husvagnen. Kramar fr Sol Elin

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-19 15:19:00

viggo vilka häfyiga stövlar du har,nisse är ju jättesöt,hoppas han får följa med till faster när du kommer hit.nu har dom haft dej så mycket borta i venjan så nu är det väl min tur....kram faster i förorten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela