Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

BILDBOMB!!

Publicerad 2009-03-18 14:50:10 i Vardagshändelser,

Det var länge sedan jag bloggade så håll i er för här kommer det en rejäl bildbomb!

Förra veckan var jag på lekkompaniet och lekte. Sist jag var där så kunde jag inte gå...men det kunde jag nu :-)

Pappa var också med en vända för att se vad jag gjorde för kul med mina kompisar.



Jag står i en "bubbla"



































 Tittar ner på Ines från bubblan



Fast det jag var mest nyfiken på där var...måste skynda mig dit...



Papperskorgen...blä sa mamma...
Men vadå...det ligger ju massa spännade grejer där i!!





På lördagskvällen så hade jag och pappa lite mysigt när vi fick våra "kvälls-flaskor"



I söndags var vi ut och shoppade och jag fick ett par fodrade gummistövlar så jag kunde gå ut och gå i snöslasket.
På måndagen var det invigning men vi hann inte långt förrän vi kom till förrådet där jag VET att pulkan står och jag genast började peka och tjata på mamma att jag ville åka.
Så mamma fick ut och dra mig fastän det började regna.



Igår kom min kusin Jasmin o hälsade på.
Hjälpte henne att kamma sig




Visst blev hon vacker?!



Innan hon skulle åka hem så hittade vi något riktigt kul att leka med, innan var vi mest lite småosams och avundsjuka på varandra men detta samsades vi bra med :-)

KATTMAT!



Tyvärr så åkte hon hem sedan men jag var så trött så jag somnade och sov sött heeeela natten.

Idag skulle Halvar komma och då följde Jasmin med igen.
Hon hade med sig en gung-grej.



Jag kan vara lite go....



Men man kan inte bara vara snäll...så då drar jag Jasmin lite i håret.



Fast mot Halvar var jag snäll hela tiden, klappade han på huvudet och fötterna. Mamma blev imponerad av hur snäll och kärvänlig jag var.

Och det var allt för denna gång.

Kommentarer

Postat av: Sol Jenny

Publicerad 2009-03-18 19:12:25

Busig Viggo!! Men du har kul med dina kusiner.. =) Kram

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-03-21 12:51:54

hej goding

jag hoppas det där med din och farsans flaskgosestund inte blir en vana...då kommer faster och nyper i örat ditt.du och pappsen kommer väl hit snart så mamma kan fixa naglar och sånt ifred.

kram från snyggfaster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela