Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Idag har jag varit på kalajs

Publicerad 2009-03-07 22:32:14 i Vardagshändelser,

Ines fyllde 1 år idag och det skulle jag fira.

Först var vi ut och shoppade lite för jag måste ju ha en kam nu när jag börjar få sånt långt hår.

Fick flera stycken och nu var det dax att välja vilken jag skulle ha när jag gjorde mig fin till kalaset.



Den här var bra...



Blev ju snygg och oemotståndlig som vanligt :-)

Klädde mig snyggt med skjorta och slips.
Ines hade massor med roliga ballonger och så leksaker förstås....men ballongerna var bäst.

Här kommer jag och Ines rusande.



Fick smaka chokladbollar där och det tyckte jag var smaskigt och mina päron tror det var de som gjorde så att jag var alldels vild när jag kom hem.
Sprang runt och babblade hela kvällen...ända tills jag satte mig ned och kopplade av lite..




Och så en bonusbild från förra helgen....då jag fick en alldeles egen ballerinakaka att smaska på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela