Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Bobpremiär

Publicerad 2009-11-14 20:44:33 i Vardagshändelser,

Kombinerat mina älsklingar.

Filten, garaget och Pokemon.

-Sov nu Pokemon så skall jag berätta en saga för dig.

Filten, Pokemon och garaget


Idag hade det snöat rejält under natten eller iallafall så pass att jag kunde ta mig en premiärtur på boben som stått o väntat på mig i förrådet sedan jag var typ nyfödd...fick ju den av en f.d granne.

Bob

Kul var det, jag tjöt av skratt....när det gick fort... så pappa fick springa hela tiden. Hehehe.

Jag har fått en egen "myspuff". Det är en typ av saccosäck.
Så här mysigt har jag vid kvällsvällingen.

Viggos puff

Kommentarer

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-11-15 06:58:21

Wow vilken cool bob du har, det var väl härligt kan jag tänka mig :P Sj fick man jobba o va inne igår.

Den där sackosäcken såg inte så pjåkig ut den heller, sån vill jag också ha =P

Hoppas snön får ligga kvar så du kan åka ännu mera Bob!



Kram Elin

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-11-16 20:46:54

Vi får väl hoppas att det kommer mera snö så du kan åka pulka.

Och kommer du till Venjan så har du backarna att åka i!

Pussar från mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela