Sol Viggo Sigfridsson

Om Sol Viggo och hans vardag.

Nu går skam på torra land!

Publicerad 2009-11-12 21:33:40 i Vardagshändelser,

Nu har jag ju inte bloggat på evigheter, jisses. Ber så hemskt mycket om ursäkt.
Men jag har varit lite upptagen.
Ja o just det Elin...tack för bestick-tipset. De var väldigt fina och hade passat mig utmärkt :-)

Jag har varit sjuk igen och jag var så sjuk att jag fick lov att åka till doktorn i måndags. Där fick jag andas in lite medusin och så fick man dricka lite och sen skulle man andas in mera...och sen blev jag som ny igen. Nu är jag bara lite snorig o hostig men har ingen feber.

Viggo o pappa myser i soffan.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-11-12 22:27:17

Stackars lille dej!

Bra du känner dej lite bättre. Pussar från mormor.

Postat av: Sol Elin

Publicerad 2009-11-13 13:47:38

Inte lätt o vara liten alla gånger. Hoppas du kryar på dig. Kram Sol Elin

Postat av: snyggfaster

Publicerad 2009-11-14 12:20:11

mys med pappa i soffan...kan det bli bättre...kram på er alla...faster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viggo Sigfridsson

Snygg kille

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela